CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

A történetről :)

Te mit tennél, ha egyetlen ostoba éjszaka után az életed pokollá változna? Ha azért kellene bántanod a saját barátod ,hogy megmentsd az életét? Ha egy olyan világba csöppennél, ami még a legrosszabb rémálmod is felülmúlja?

Renesmee egy különös álom után zaklatottan riad fel az éjszaka közepén. De nincs egyedül. A számára gyermekkora óta oly kedves erdőből egy különös idegen figyeli őt.

A fiú teljesen megbabonázza a lányt. Éjfekete szemeit és márvány fehér bőrét sehogy se tudja kiverni a fejéből, hisz minden éjszaka visszatér hozzá.

Renesmee legkedvesebb barátnője, Bella sem ússza meg furcsaságok nélkül. Újonnan felfedezett képessége segítségével rájönnek, hogy Renesmeere egy vámpír vadászik. De miért? És mi köze van ehhez a furcsa fiúnak? Talán mégsem kellett volna minden éjszakát vele „tölteni”?

Hogy megvédje szeretteit, Renesmee mindent maga mögött hagy, és maga után csalogatja a vámpírt is...De mi van,ha ez mégsem olyan jó ötlet? Ezek után Renesmee élete már soha többé nem lehet ugyan olyan, mint ezelőtt. De akkor jön egy régi ismerős…

2010. április 24.

Egy kis ízelítő,és még valami..

Hát úgy döntöttem,hogy ha legalább nem tudom hozni az egész fejezetet legalább egy kis részletet kaptok belőle :) Remélem ez elég lesz ahhoz,hogy kíváncsian várjátok a következő fejit :) Már nem is vesződöm semmiféle komikéréssem, hiszen úgy sem írtok.Úgy döntöttem,hogy nem baj.Tehetetlen,dühös és csalódott voltam.Mégis arra jutottam,hogy nekem már az a tudat is elég,ha elolvassátok és gondolatban bíráltok. Azoktól akiktől rendszeresen kapok komikat, nektek szeretném e úton is megköszönni.Nagyon hálás vagyok nektek,csajok. :) Még egyszer szeretném leszögezni,hogy ez a dolog nem változtam azon,amit érzek az összes olvasóm iránt :)
Szeretlek titeket:Bella.

"..
Mikor a könnyeim és a zokogás csitulni kezdett úgy éreztem, hogy az érzéseim a könnyeimmel együtt távoznak belőlem a már jól ismert semmit hagyva maguk után. Síri csend volt bennem,és körülöttem. Semmi nem maradt csak a szívem halk dobogása és a tüdőm lomha mozgása.
A telihold fényes ragyogással töltötte be a sötétséget. Mikor jobban szemügyre vettem a helyet ahol voltam megállapítottam, hogy egy hatalmas, kopár tisztás szélén kuporgok. Ezen egy másodpercig elcsodálkoztam, de ez az érzés nem tartott sokáig. Újra leváltotta az üresség.
Meddig még? Meddig várat engem, hisz már oly rég óta várja a halálom. De még időm se volt végigmondani a szavakat magamban máris egy halk neszezésre lettem figyelmes. Egy pillanat alatt talpon voltam, de ennek meg is volt a következménye. Megszédültem. Pár másodpercbe telt mire újra visszanyertem az egyensúlyom. A lélegzetem felgyorsult, a tekintetemmel idegesen pásztáztam a körülöttem elterülő sötét erdőt. Egyszer csak megakadt a tekintetem a tisztás másik végén, ahol egy alak kezdett kirajzolódni…"

3 megjegyzés:

Debi írta...

jaj, te lány te lány! eddig is kíváncsian vártam a következő fejit, de most?? áhh!!
huu nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki lehet az az alak!!
jajj, siess a fejivel!! :P
puszi, Tűzvirág

Rékus_ írta...

naon jó. :D Így tovább! <3

EsztiIi írta...

Már nagyon várom a folytatást!
:)
De pont most kellett abbahagyni?!
Puszi Eszter