CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

A történetről :)

Te mit tennél, ha egyetlen ostoba éjszaka után az életed pokollá változna? Ha azért kellene bántanod a saját barátod ,hogy megmentsd az életét? Ha egy olyan világba csöppennél, ami még a legrosszabb rémálmod is felülmúlja?

Renesmee egy különös álom után zaklatottan riad fel az éjszaka közepén. De nincs egyedül. A számára gyermekkora óta oly kedves erdőből egy különös idegen figyeli őt.

A fiú teljesen megbabonázza a lányt. Éjfekete szemeit és márvány fehér bőrét sehogy se tudja kiverni a fejéből, hisz minden éjszaka visszatér hozzá.

Renesmee legkedvesebb barátnője, Bella sem ússza meg furcsaságok nélkül. Újonnan felfedezett képessége segítségével rájönnek, hogy Renesmeere egy vámpír vadászik. De miért? És mi köze van ehhez a furcsa fiúnak? Talán mégsem kellett volna minden éjszakát vele „tölteni”?

Hogy megvédje szeretteit, Renesmee mindent maga mögött hagy, és maga után csalogatja a vámpírt is...De mi van,ha ez mégsem olyan jó ötlet? Ezek után Renesmee élete már soha többé nem lehet ugyan olyan, mint ezelőtt. De akkor jön egy régi ismerős…

2010. augusztus 1.

Ízelítő a 14. fejezetből :D

Tudom, k*csög vagyok xD De nem tudtam ma befejezni teljesen a fejit :/
De amint tudom,befejezem. Ja, és jövőhéten valószínűleg megnyitom az új blogomat :D
Na itt is van:


"...Ha ember lennék, az idegességtől már valószínűleg elájultam volna.
Halkan füleltem, hogy itthon van-e.
Egy egyenletesen dobogó szívet hallottam a földszintről és éreztem Bella levendula illatát, de semmi mást.
 Remek, csak ő van otthon. Egy széket hallottam nyikorogni a padlón, majd lépteket.
A torkom égni kezdett, de most tudtam uralkodni magamon.
A léptek a kertre nyíló ablak felé közeledtek, nekem pedig elakadt a lélegzetem.
Aztán megláttam őt:
Lefogyva, betegen, és könnyes szemekkel..."


4 megjegyzés:

Rékus_ írta...

Megverlek.
Addig foglak ütni, míg normális fejezeteket/ízelítőket nem fogsz írni.
Hogy lehet, ilyen ízelítőt írni????
Szerinted nekem ennyi elég?
Meg foglak gyilkolni............

Debi írta...

hali!
azért mit mondjak, kedves tőled, hogy beismered, hogy köcsög vagy... XD
és lássanak csodát: tényleg az vagy!! :@ XD
na joo, ez csak vicc ;)
gratula ehhez az ízelítőhöz, rendesen felcsigáztál vele (:
te jó ég!! mi van Bellával?? :O
nagyon megdöbbentem szegénykén :(
légyszi siess a fejezettel, már iszonyatosan várom!!
puszi, Tűzvirág

Névtelen írta...

Na nem!!! Hát ez mocsokság! Ilyet nem csinálhatsz velem! :D
ÁÁÁÁÁÁ! Szohoz sem jutok! Siess azzal a fejkezettel nagyon szépen kérlek!!! Kiváncsi vagyok mi történt Bellával! Siess könyörgök!!! ***Nátán baby

Vivi írta...

Itthon vagyok:D
Ne szórakozz velemxD
Siess
Vivi